Sv: Kattsand?

Dom kommer säkert att hata varann först. men dom vänjer sej =) har en ny kisse här nu på prov. å hjälp va dom fräser åt varann.
Men de börjar lugna sej nu. Dom bara gnäller lite när dom råkar möta varann i trappen. Dom har iaf inte bråkat nått.

Sv: Kattsand?

Dom kommer säkert att hata varann först. men dom vänjer sej =) har en ny kisse här nu på prov. å hjälp va dom fräser åt varann.
Men de börjar lugna sej nu. Dom bara gnäller lite när dom råkar möta varann i trappen. Dom har iaf inte bråkat nått.

min syrras katt brukar vara här ovh hälsa på och de busar som bara denn.

Jag kommer prova honan är inte färdig ännu så jag har ett tag på mig att bestämma mig. tack för hjälpen. Skall köra hem nu

Liknande trådar

Övr. Katt Vi är ute på landet, utan tillgång till zoo-butik eller leverans från nätet hit. Vi använder vanligtvis Everclean lavendel till vår...
Svar
18
· Visningar
1 155
Senast: Puffindog
·
Övr. Katt Det luktar bajs. Vi har flera lådor, men katterna envisas med att bara använda en. Trots ihärdigt rensande luktar det bajs. Speciellt...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 215
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
863
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Hej! Jag var hos min vetrinär häromdagen för en hälsokontroll på min katt Zorro för jag tyckte han visade tecken på att inte må bra. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 138
Senast: Shilton
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar