verrdogan

Trådstartare
Vilekn sort/märke använder ni? vilka sorter tycker ni är bra?

Jag kör catchoise nu, den med lukt =)

Sv: Kattsand?

den andvänder jag med=) tycker den är jätte bra...
men idag fick jag köpa nå¨n ny?.. på mataffären katty hette den.. den såg väldigt bra ut... fin korning å klumpbildande,, precis som jag vill ha den...:rofl:

Köpte du Katty i kartong?
Det finns en påse också, och påsen är rätt kass medans lådan är bra!
Dessutom ligger det en spade i lådan!

Jag kör med Catmans Vitt och lätt.
Funkar superbra!

Köpte du Katty i kartong?
Det finns en påse också, och påsen är rätt kass medans lådan är bra!
Dessutom ligger det en spade i lådan!

japp det var i kartong... men jag fick ingen spade med:mad:
fick iaf med påsar till lorten... men dom va ju så tunna så får bli hundpåsar istället så dom inte spricker med sanden i...:crazy: :rofl:

Jag använder, och har alltid använt mig av, Pussi Ultra Kompakt. Tycker den fungerar bra, och så är den dessutom ganska billig.

Jag använder en i rosa förpackning (kommer ej på vad
den heter :cry: hjärnsläpp)
Men den är klumpbildande och fastnar inte ( som många
klumbildande sander gör)under min lilla killes tassar.
Den fungerar oxå jätte bra.
Jag har provat pussi ultra men den fastnar under tassarna.

Var kan man köpa den där catschoise ? och hur dyr är den?

Jag använder en i rosa förpackning (kommer ej på vad
den heter :cry: hjärnsläpp)
Men den är klumpbildande och fastnar inte ( som många
klumbildande sander gör)under min lilla killes tassar.
Den fungerar oxå jätte bra.
Jag har provat pussi ultra men den fastnar under tassarna.

Var kan man köpa den där catschoise ? och hur dyr är den?

Finns nog i dom flesta djuraffärer. Finns många olika varianter av märket. finkornigt, å större grus å sån som luktar lite gott. Tror ja betalar 149 för en låda på 10kg

Finns nog i dom flesta djuraffärer. Finns många olika varianter av märket. finkornigt, å större grus å sån som luktar lite gott. Tror ja betalar 149 för en låda på 10kg

ok och den vara "länge" ? Min katt är bara inne så det går åt en del
sand till honom.

Du har inte haft problem att den sätter sig i tassarna. Min kille
är jätte långhårig nämligen

ok och den vara "länge" ? Min katt är bara inne så det går åt en del
sand till honom.

Du har inte haft problem att den sätter sig i tassarna. Min kille
är jätte långhårig nämligen

Ja tycker den räcker länge. Har 4 katter som ränner i den (innekatter) å den räcker iaf nästan en månad.
En av mina är långhårig å jag har inte märkt nå av att de fastnar på henne. mer än om hon plaskat i badkaret innan då:angel:

Ja tycker den räcker länge. Har 4 katter som ränner i den (innekatter) å den räcker iaf nästan en månad.
En av mina är långhårig å jag har inte märkt nå av att de fastnar på henne. mer än om hon plaskat i badkaret innan då:angel:

jaja men badkaret är det ingen risk för att han plaskar i :smirk:
men det händer att vi duschar i hop.

Ja vara den i en månad typ med 4 innekatter så tycker jag att den varar länge:)

En fråga om något helt annat. Är alla dina katte jätte keliga eller de är mindre beroende av att kela med dej när de är så många?

jaja men badkaret är det ingen risk för att han plaskar i :smirk:
men det händer att vi duschar i hop.

Ja vara den i en månad typ med 4 innekatter så tycker jag att den varar länge:)

En fråga om något helt annat. Är alla dina katte jätte keliga eller de är mindre beroende av att kela med dej när de är så många?

2 av dom är som fästingar på mej. ska alltid va där jag är. en är mer så att hon bestämmer när hon vill mysa. kan gå en vecka innan hon bryr sej om mej sen kan hon va på mej som tusan några dagar.
Den sista är mest pratig å så. kelig men vill aldrig sitta i knä eller så.

Men alla får sina dagliga doser av mys iaf =)

2 av dom är som fästingar på mej. ska alltid va där jag är. en är mer så att hon bestämmer när hon vill mysa. kan gå en vecka innan hon bryr sej om mej sen kan hon va på mej som tusan några dagar.
Den sista är mest pratig å så. kelig men vill aldrig sitta i knä eller så.

Men alla får sina dagliga doser av mys iaf =)

För jag har funderat på att skaffa en till som "sällskap" till aterix, Men jag vill att han ska fortsätta med att vara så kelen som han är. Sover hos mig ligger på magen och ser på tv mm. Är rädd att han inte skall fortsätta att var det när han får en vän.

Vad tror du?

För jag har funderat på att skaffa en till som "sällskap" till aterix, Men jag vill att han ska fortsätta med att vara så kelen som han är. Sover hos mig ligger på magen och ser på tv mm. Är rädd att han inte skall fortsätta att var det när han får en vän.

Vad tror du?

För mina har de inte vart några problem. skaffade inte alla på samma gång heller. dom leker å härjar å myser med varann sen så kommer dom å myser med mej. Har en här på tangentbodet nu =)

För mina har de inte vart några problem. skaffade inte alla på samma gång heller. dom leker å härjar å myser med varann sen så kommer dom å myser med mej. Har en här på tangentbodet nu =)

på tagentbordet gillar min också att ligga i vägen oftast:) ja jag har haft honom i två år snart tror jag att det är så då kan jag nog
skaffa en kompis till honom nu .

Liknande trådar

Övr. Katt Vi är ute på landet, utan tillgång till zoo-butik eller leverans från nätet hit. Vi använder vanligtvis Everclean lavendel till vår...
Svar
18
· Visningar
1 155
Senast: Puffindog
·
Övr. Katt Det luktar bajs. Vi har flera lådor, men katterna envisas med att bara använda en. Trots ihärdigt rensande luktar det bajs. Speciellt...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 215
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
863
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Hej! Jag var hos min vetrinär häromdagen för en hälsokontroll på min katt Zorro för jag tyckte han visade tecken på att inte må bra. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 138
Senast: Shilton
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Katt i påse
  • Avlivning älskade katt