Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Köpte du Katty i kartong?
Det finns en påse också, och påsen är rätt kass medans lådan är bra!
Dessutom ligger det en spade i lådan!
jo den funkade. men ja tycker carcoise va/är bättre. fast dyyyr
Jag använder en i rosa förpackning (kommer ej på vad
den heter hjärnsläpp)
Men den är klumpbildande och fastnar inte ( som många
klumbildande sander gör)under min lilla killes tassar.
Den fungerar oxå jätte bra.
Jag har provat pussi ultra men den fastnar under tassarna.
Var kan man köpa den där catschoise ? och hur dyr är den?
Finns nog i dom flesta djuraffärer. Finns många olika varianter av märket. finkornigt, å större grus å sån som luktar lite gott. Tror ja betalar 149 för en låda på 10kg
ok och den vara "länge" ? Min katt är bara inne så det går åt en del
sand till honom.
Du har inte haft problem att den sätter sig i tassarna. Min kille
är jätte långhårig nämligen
Ja tycker den räcker länge. Har 4 katter som ränner i den (innekatter) å den räcker iaf nästan en månad.
En av mina är långhårig å jag har inte märkt nå av att de fastnar på henne. mer än om hon plaskat i badkaret innan då
jaja men badkaret är det ingen risk för att han plaskar i :smirk:
men det händer att vi duschar i hop.
Ja vara den i en månad typ med 4 innekatter så tycker jag att den varar länge
En fråga om något helt annat. Är alla dina katte jätte keliga eller de är mindre beroende av att kela med dej när de är så många?
2 av dom är som fästingar på mej. ska alltid va där jag är. en är mer så att hon bestämmer när hon vill mysa. kan gå en vecka innan hon bryr sej om mej sen kan hon va på mej som tusan några dagar.
Den sista är mest pratig å så. kelig men vill aldrig sitta i knä eller så.
Men alla får sina dagliga doser av mys iaf =)
För jag har funderat på att skaffa en till som "sällskap" till aterix, Men jag vill att han ska fortsätta med att vara så kelen som han är. Sover hos mig ligger på magen och ser på tv mm. Är rädd att han inte skall fortsätta att var det när han får en vän.
Vad tror du?
För mina har de inte vart några problem. skaffade inte alla på samma gång heller. dom leker å härjar å myser med varann sen så kommer dom å myser med mej. Har en här på tangentbodet nu =)