C
Calenfiriel
Okej... första veckan fick lillkisse Iams kitten/junior torrfoder, och det åt hon med god aptit. Men det var bara en liten påse så nu är det slut. Min mamma erbjöd sig att köpa nytt torrfoder på vägen hem från jobbet, men hon snålade till det och köpte en Whiskas kitten/junior torrfoder fastän jag hellre ville ha den dyra Iams, för det visste jag ju iallafall att katten tyckte om...fast hon gillade Whiskas också...
Nån som har nån erfarenhet/fakta om någon av dessa två eller bägge, har hört att Whiskas inte tillhör toppen av torrfoder egentligen, inte jämfört med Pussi, Mjau och de dyrare sorterna då... Hur är det med det där?
Iams då, det är dyrt och verkar bra enligt all reklam, men nån som vet nåt mer ingående?
Tack för svar, pleeeeaase
Nån som har nån erfarenhet/fakta om någon av dessa två eller bägge, har hört att Whiskas inte tillhör toppen av torrfoder egentligen, inte jämfört med Pussi, Mjau och de dyrare sorterna då... Hur är det med det där?
Iams då, det är dyrt och verkar bra enligt all reklam, men nån som vet nåt mer ingående?
Tack för svar, pleeeeaase