Kattfälla i sthlm?!

L

Liten_men_tuff

Någon som vet vart man kan få ta i en sådan? Har ringt till alla katthem , en del har som är utlånade och en del har jag inte fått svar från. Men vart mer kan jag ringa?

Har ringt till jägarförbundet, miljökontoret i huddinge + södertälje men inget där heller. :confused: Är i behov av en NU!

Sv: Kattfälla i sthlm?!

Liten_men_tuff skrev:
Någon som vet vart man kan få ta i en sådan? Har ringt till alla katthem , en del har som är utlånade och en del har jag inte fått svar från. Men vart mer kan jag ringa?

Har ringt till jägarförbundet, miljökontoret i huddinge + södertälje men inget där heller. :confused: Är i behov av en NU!

Nu bor jag ju visserligen inte i Stockholm, men när jag behövde ha tag i en kattfälla för att fånga in en vild hemlösing så ringde jag till kommunens växel & bad att få veta vem som hade hand om skyddsjakten i mitt område & de kunde guida mig rätt.

Sv: Kattfälla i sthlm?!

Har försökt ringa till min kommun, men de verkar inte ha så mkt "jakt" ingen har anning om nått utan bara kopplar mig vidare :crazy:

Liknande trådar

Katthälsa Nu börjar det dra ihop sig efter att katten plötsligt blivit mycket sämre i sin artros och spondylos i höft och rygg. Hon är bara 8 år...
2
Svar
28
· Visningar
1 523
Senast: Kilauea
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
867
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Vi funderar lite löst på om vi vill skaffa katt igen. Vi har haft två huskatter från katthem innan. Gjorde en del misstag som...
2
Svar
36
· Visningar
3 413
Senast: Sel
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 015
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar