Katter och vatten!

Sv: Katter och vatten!

Ja jag har då ALDRIG sett en katt som frivilligt tagit sig en dusch på detta märkliga vis! :D Och han eller hon såg ju verkligen ut att gilla det! Sicken nöjd min den lilla raringen hade alltså... :love:

Eeh, jaa, det var ju sannerligen ett litet märkligt (osmidigt?) sätt att dricka vatten på... :D

Naaaaw! Så söt! :D Först tänkte jag att det där var väl inget, min lilla dricker också vatten ur kran. Tills den stoppade in huvudet under strålen. :p Det gör inte min kisse, fast å andra sidan så kan hon ligga kvar i handfatet när man sätter på vattnet... :angel:

Liknande trådar

Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
349
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Det luktar bajs. Vi har flera lådor, men katterna envisas med att bara använda en. Trots ihärdigt rensande luktar det bajs. Speciellt...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 324
Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
395
Senast: MiniLi
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
0
· Visningar
189
Senast: EmelieW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka