Katter i liten lägenhet?

Sv: Katter i liten lägenhet?

Mina röjer också vid elvatiden, men det är ju utmärkt för då är de trötta vid tolv när jag vill sova...

Sen stör det inte så mycket om de härjar i resten av lägenheten, vi bor välplanerat och välbyggt :) Galopperande katter hörs absolut inte, och det är ytterst ovanligt att de har ner något även om de är halvvägs upp i gardinen när de leker. (Sen tycker jag man vänjer sig. Jag menar, mina föräldrar kunde absolut inte sova i min förra lght pga trafikbuller och spårvagnar. Jag är lättstörd i andra miljöer men vande mig snabbt vid "hemljuden")

När de vill in i sovrummet vaknar man ju, men det hade ju inte spelat någon roll vilket slott man bor i när katterna försöker öppna sovrumsdörren genom att hoppa på dörrhandtaget.

Sv: Katter i liten lägenhet?

KL

Nu kommer jag garanterat bli sågad :cool: 48 kvm (2:a), 2 hundar och 3 katter. Plus jag och sambon ^^. Var tvungen att flytta ganska fort och fick ta första bästa lägenhet. Letar efter en större, men djuren stortrivs och ingen har visat tecken på att ha brist på utrymme. Katterna får inte vara på diskbänkar eller fönsterkarmar, men annars har dom fritt fram. Fast det är klart, 3 sovande katter tar inte mkt plats ;) Busas varje morgon och kväll, dom har gott om utrymme att springa på :D Vovvarna är ju ute mycket men även inne har dom gott om utrymme. :) Det enda som är jobbigt med denna lilla lägenhet är ju att vi inte har plats för alla saker XD

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna...
Svar
18
· Visningar
509
Senast: CaisaCax
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar...
2
Svar
23
· Visningar
1 413
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 205
Senast: ameo
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
0
· Visningar
202
Senast: EmelieW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • tämja halvvuxna katter