Katter *bildtråd*

Sv: Katter *bildtråd*

Ja då kommer mitt bidrag då! Ingen raskatt utan en helt vanlig bondkatt som jag bara älskar!!!! :love:

Lucaz född 990701
th_000620.jpg

th_Lucaz2000.jpg

Supergulliga och fina katter ni har allihopa!

Slänger in två bilder på min älskade misse Titus!

titus_2007_05_06-1.jpg

titus_2007_05_062-1.jpg

Här är Sixten (röd) och Balerion (svart), bästa kompisar.Tyvärr är bilden lite mörk. Vi har en Stina och en Timothius också, men de har jag inte kunnat fånga på bild än... Alla är vanliga bondkatter.

Balerion_edited.jpg

Ja, chokladbrun med mörkbruna ränder där fram och prickar där bak, eller ser jag helt fel? :D Har aldrig sett en sådan katt förut :d

Ja, chokladbrun med mörkbruna ränder där fram och prickar där bak, eller ser jag helt fel? :D Har aldrig sett en sådan katt förut :d

Hela han är ganska prickig. fast halsen är ju lite randig =) fast enligt stamtavlan är han black spotted
Ser ur som en mini leopard :)

10147270.jpg

Våra kattungar

10147521.jpg

Pappa Porthos är med när bäbisarna kommer

Jag köpte en ny kamera igår och här är två av de bästa bilder jag fick på min Mis.

litenDSC_0033.jpg

Gääääsp!
litenDSC_0053.jpg

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
589
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 812
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
667
Övr. Katt Nu är det dags igen! För varje digitalt deltagande skänker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tänker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
187
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama