Katter *bildtråd*

Sv: Katter *bildtråd*

*kl*

virre, 10 år, bondkatt.

PICT0015.jpg

Detta var rätt kul, katter är så underbara!! :) Själv klarar jag mig numera inte själv i sängen på nätterna utan en mysig katt :crazy:

Jag kunde inte välja på vilka två bilder jag skulle ta, så kika in på denna adressen: http://www.pixbox.se/alb_show_id405734_page0.html

Katten Eddie som är med är Mamma till Sudden, Lotus och Triften. :p

Förra året försvann en katt som var min, Sudda hette hon. Vad jag har hört sägs det att om man har förlorat någon man tycker om extremt mycket, ex. djur, så kommer den tillbaka som nyfödd i en annan kropp! Sudden har ett hjärta i sin päls, vilket säger mig Allt! :bow:

ja han är inte någon myskatt precis. hatar att bli buren och vill bara bli klappad ibland. föredrar faktiskt att man kliar honom som en hund. och favoritvilplatsen är den på bilden, dvs på hallmattan vid ytterdörren (?).

Då lägger jag in bilder på mina tjejkatter, här är dem :D

Mixi, bondkatt, bebis :love:
Mixi.jpg

Whiskey, bondkatt, 3 år
PICT2328.jpg

Min Katt kille Skorpan världens goaste kissemiss...
Vr021.jpg

här är mina 2 CRX tjejjor!
De är snart 8 mån :D

här e min och min pojkväns kattor

Dexina 1 år

Chili_Miro

Jens 7år

Chili_Miro

Dexina e min bäbis
Jens e min pojkväns katt som vi tog över för att han inte klara av kattorna i förra hemmet och dom tänkte avliva honom annars o han funkar med min dexina o dom e bästisar.

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
590
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 812
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
667
Övr. Katt Nu är det dags igen! För varje digitalt deltagande skänker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tänker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
187
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama