Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Katten Eddie som är med är Mamma till Sudden, Lotus och Triften.
Förra året försvann en katt som var min, Sudda hette hon. Vad jag har hört sägs det att om man har förlorat någon man tycker om extremt mycket, ex. djur, så kommer den tillbaka som nyfödd i en annan kropp! Sudden har ett hjärta i sin päls, vilket säger mig Allt!
ja han är inte någon myskatt precis. hatar att bli buren och vill bara bli klappad ibland. föredrar faktiskt att man kliar honom som en hund. och favoritvilplatsen är den på bilden, dvs på hallmattan vid ytterdörren (?).
Dexina e min bäbis
Jens e min pojkväns katt som vi tog över för att han inte klara av kattorna i förra hemmet och dom tänkte avliva honom annars o han funkar med min dexina o dom e bästisar.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.