Katter *bildtråd*

Sv: Katter *bildtråd*

S# Willows Danilo "Nille" norskskogskatt.

Danilo4bilder.jpg

Lilltigerns Bellsebubb. "Bells" eller "bubben"

bells.jpg

Mina katter då..

S*Jolly Roger's Diamonds and Rust - Rustie
Devon Rex 10 månader (9 månader på bilden)
IMG_8197.jpg

S*Moster Målas Paradis Oscar - Oscar
Devon Rex 7 Månader (har bättre bilder, men då är han så liten nu börjar han ju bli "stora karln" :angel: )
bilder1356.jpg

Sedan en liten bonus.. bara för att jag är lite hemlig in huvudet.

"Trean" Devon Rex tjejja, en liten tjuvkik :angel:

{89147F32-7FEB-48C1-8AAE-9B385D1D8CC7}.jpg

Abbie är fin hon med, men jag är supersvag för Yoga. Hon ser så klok ut, hon har en jättefin utstrålning! Och, så är hon ju ko-katt! :love: Katter ska vara fläckiga ;)

Ja, ko-katt är hon. Klok är hon också, ibland lite för klok för sitt eget bästa. Men visst märks det att hon är äldre i hennes tankesätt. Men jag fasar för när hon är riktigt gammal, hon kommer helt klart att bli en sån där riktig gnällkärring som ska bli serverad där hon är och bli kliad i nacken hela tiden.

Dina är ju också härliga, vilken päls Oscar har på bilden!! Rustie är fin han med, jag har ju alltid varit svag för chokladvita katter :love:

Ja gud, han har så mycket päls så jag inte vet vart jag ska göra av allt! Någon måste tala om för honom att han är en korthårskatt tror jag :angel:
Det där är en devonpäls som man inte ställer ut opreppad det säger jag då, men med lite jobb får han så här flott päls:

bilder1407.jpg
:D

vad tycker du om "trean" då? :angel: kan avslöja att hon är en fläckis hon med :p

Trean har fina ögon :angel:

Nej, jag är supernyfiken på vad det är för nått! Har jag missat nått på andra forumet eller är hon lika hemlig där? Blå eller lila? Att hon är fläckig ser jag faktiskt :mad: :D

Hon är hemlig överallt, minst hemlig här då, eftersom att jag avslöjat att det finns en trea här, det har jag inte gjort någon annan stans :angel:

( Blåsilvertabby van :angel: )

Ååååh!! En van!! Nu är jag verkligen avis!! När kommer hon hem så man får veta mer? Jättenyfiken ju!!

*kl*

Det är mysigt att ha broder som huvudkudde

Här tycker vi allt att mamma kan ta och släppa in oss.

*kl*

Nyaste bilden på Hanoo (korat, 14 år):
spin1web.jpg

Nyaste bilden på Maja är fast inne i kameran, så det får bli en äldre (korat, 2,5 år)
28_moss_06-0037-copy.jpg

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
589
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 812
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
667
Övr. Katt Nu är det dags igen! För varje digitalt deltagande skänker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tänker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
187
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama