Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
får bli gruppbilder så alla får va me här e mina sötisar efter en dag ute på musjakt http://www.putfile.com/pic.php?img=5190899 kissarna heter gizmo ( gula) smulan ( den vita me svarta prickar) lillemiss ( den gråvita ) å spike den svartbrun vita längst bak. alla e dom mina bäbisar
Abbie är fin hon med, men jag är supersvag för Yoga. Hon ser så klok ut, hon har en jättefin utstrålning! Och, så är hon ju ko-katt! Katter ska vara fläckiga
Ja, ko-katt är hon. Klok är hon också, ibland lite för klok för sitt eget bästa. Men visst märks det att hon är äldre i hennes tankesätt. Men jag fasar för när hon är riktigt gammal, hon kommer helt klart att bli en sån där riktig gnällkärring som ska bli serverad där hon är och bli kliad i nacken hela tiden.
Dina är ju också härliga, vilken päls Oscar har på bilden!! Rustie är fin han med, jag har ju alltid varit svag för chokladvita katter
Ja gud, han har så mycket päls så jag inte vet vart jag ska göra av allt! Någon måste tala om för honom att han är en korthårskatt tror jag
Det där är en devonpäls som man inte ställer ut opreppad det säger jag då, men med lite jobb får han så här flott päls:
vad tycker du om "trean" då? kan avslöja att hon är en fläckis hon med
Nej, jag är supernyfiken på vad det är för nått! Har jag missat nått på andra forumet eller är hon lika hemlig där? Blå eller lila? Att hon är fläckig ser jag faktiskt
Juridik & Ekonomi Ja finns ingen skyltning (huvudledsskyltar utmed vägen, väjningsstreck/trianglar osv) så gäller högerregeln. Men visst kan det ibland...