Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, det känns så "skönt" att höra andra katter som är borta länge. Jag vill verkligen inte ge upp hoppet, men det är så jobbigt att vänta hela tiden .
Usch ...
En av våra katter är borta... Hon brukar alltid komma in på kvällen för att sova, men i fredags kom hon inte in, och har fortfarande inte kommit tillbaka...
Vi bor mitt i skogen med någon kilometer till närmsta granne, så det kryllar inte av folk och bilar här heller...
Har ni någon lycklig historia att berätta? Det måste ju finnas andra katter som har varit borta, men har kommit tillbaka.
Min familj verkar tyvärr ha gett upp en aning...
Usch ...
Jo, det har vi gjort .
Och pratat med polisen, lagt lappar i brevlådor, satt lappar i samhället, satt lapp i affären, pratat med ett katthem och lämnat lapp där, skrivit på ett forum för bortsprunga katter, pratat med grannarna, letat i massor av timmar och så.
Kattskrutt, kom hem...
En av våra katter är också spårlöst försvunnen, i över en månad har han varit borta
För 3 år sen stack han på sista april, i augusti ringde det från OKQ8!
J En tanke jag har är att någon annan har tagit in henne till sig? En tant eller något som tyckte synd om katten som var ute, och gav henne något mumsigt? Katten är ett matvrak, så hon stannar säkert där då... Hm.
Jag tycker det är så konsigt. Hon har ju ALDRIG gett sig iväg såhär, och nu är det två veckor sen vi såg henne sist. :/