Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Smart att jag inte tänkt på det.. skall genast fixa en knäkartong.Enda sättet att få min katt att bli en knäkatt:
1. Lägg en kartong i knäet
2. Vänta 30 sekunder
Den här gubben blir en större kelgris för varje dag som går men han är tyvärr inte intresserad av att ligga i knäet. Däremot älskar han alla kartonger, stora som små, och ligger mer än gärna och sover i en sån.
Det som är bra med att ha en kartongkatt i knäet är att om jag till slut måste gå upp så lyfter jag bara av kartongen och ställer den bredvid mig utan att han måste resa på sig
Visa bifogad fil 104154
Damn paparazzi!
Jag är helt klart kär i den katten!
Underbart!Enda sättet att få min katt att bli en knäkatt:
1. Lägg en kartong i knäet
2. Vänta 30 sekunder
Den här gubben blir en större kelgris för varje dag som går men han är tyvärr inte intresserad av att ligga i knäet. Däremot älskar han alla kartonger, stora som små, och ligger mer än gärna och sover i en sån.
Det som är bra med att ha en kartongkatt i knäet är att om jag till slut måste gå upp så lyfter jag bara av kartongen och ställer den bredvid mig utan att han måste resa på sig
Visa bifogad fil 104154
Testa det det tog inte mer än någon minut första gången jag provade att lägga kartongen i knäet innan han kom och la sig tillrättaSmart att jag inte tänkt på det.. skall genast fixa en knäkartong.
Ja! Min katt vill tyvärr inte bli klappad några längre stunder så bara jag låter honom vara ifred i kartongen så kan han ligga hur länge som helstUnderbart!