Kattbilder #6

Kattgrop? 🧐
A6138159-73D1-45FE-B6BA-4F6EDA9D8A79.webp

Vad tycker hundarna om den (lilla) gosiga pÀlsbollen?
NĂ€r vi skaffade vĂ„r första MCO i augusti hade tiken aldrig trĂ€ffat katt innan pĂ„ nĂ€ra hĂ„ll och skĂ€llde som en tok pĂ„ frĂ€mmande katter. SĂ„ lite nervöst var det men frĂ„n att hon fick nosa pĂ„ kattungen blev det hennes ”bebis” :love:
Lilla kattungen som vi fick hem nu slutade frÀsa andra dagen och har sedan dess tyckt om hundarna. Tiken gillar Àven denna katt vÀldigt mycket.
Hanen tycker om katterna och Ă€r den som anvĂ€nder katterna som ”kudde” alternativt ”sĂ€ng” för katterna som spinner högt nĂ€r de ligger och sover pĂ„ honom.
918B25A6-F799-49AE-91A9-1665C22E6A08.webp

Liknande trÄdar

Övr. Katt Jag sitter med vĂ€rldens Ă„ngest över att behöva flytta min Ă€lskade lilla katt, frĂ„n hans trygga revir. Han kom till mig för 5 Ă„r sedan...
Svar
10
· Visningar
671
Senast: startpompe
·
Övr. Katt Lillmatte fyller Ă„r idag. Stormatte tog fram kartonger som skulle slĂ„s in. Smulan tog jobbet som vakt. Hon stjĂ€lper Ă€ven till att tejpa... 19 20 21
Svar
402
· Visningar
19 645
Senast: Morces
·
Övr. Katt Jag har tvĂ„ nya ungkatter (typ 9 mĂ„nader), som blev klappade en del nĂ€r de var smĂ„ men som senaste mĂ„naderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
911
Övr. Katt Jag funderar pĂ„ att teckna nĂ„gon form av veterinĂ€rvĂ„rdsförsĂ€kring för mina katter. Har aldrig tidigare haft katter försĂ€krade, utan... 2
Svar
31
· Visningar
1 050

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • UppdateringstrĂ„d 31
  • En trĂ„d om bĂ€ddar

HĂ€strelaterat

Tillbaka