Oddsen är 50/50 skulle jag vilja sägaKan man gnugga magen utan att riskera liv och lem? Den ser väldigt frestande ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oddsen är 50/50 skulle jag vilja sägaKan man gnugga magen utan att riskera liv och lem? Den ser väldigt frestande ut.
Kan man gnugga magen utan att riskera liv och lem? Den ser väldigt frestande ut.
Så kul att han fortsätter ha tungan där när du fortsätter fotografera
Ja alltså, när han har glömt den ute är den ju där. Det är inte 'mitt i en slick'. Det är en kattgrej bara.Så kul att han fortsätter ha tungan där när du fortsätter fotografera
Ja, jo, jag vet Men tänker att han skulle bli lite ”störd” av att du tar foton i olika vinklar och liksom komma på sig själv och dra in denJa alltså, när han har glömt den ute är den ju där. Det är inte 'mitt i en slick'. Det är en kattgrej bara.
Ja, jo men det kan ta en liten stund. han låg ju och gosade. Han är lika blond som matte ibland!Ja, jo, jag vet Men tänker att han skulle bli lite ”störd” av att du tar foton i olika vinklar och liksom komma på sig själv och dra in den