Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En maine coon hade jag gissat på.Jätte-katten var på besök hemma hos mina föräldrar igen, vad är det för ras tror ni?
Visa bifogad fil 76082
Du tror det? Kul! Den är verkligen stor!En maine coon hade jag gissat på.
Ser ut som en coonis jaJätte-katten var på besök hemma hos mina föräldrar igen, vad är det för ras tror ni?
Visa bifogad fil 76082
Har de där typiska lejonläpparna ser det ut som!Du tror det? Kul! Den är verkligen stor!
Jag är aldrig inne på kattforumet, men blev tvungen nu när du skrivit så mycket om katten. Och oj, vad stilig katt! Så himla vacker!Min kamera gillar Verkligen inte att ta kort inomhus (särskilt inte på livlig kattunge) så de är rätt gryniga, men ändå.
What?
Katter är ju vackra varelser överhuvudtaget, men han är en väldigt elegant liten pryl.Jag är aldrig inne på kattforumet, men blev tvungen nu när du skrivit så mycket om katten. Och oj, vad stilig katt! Så himla vacker!
Är kär i din kattMin kamera gillar Verkligen inte att ta kort inomhus (särskilt inte på livlig kattunge) så de är rätt gryniga, men ändå.
What?
Häftigt ändå! Den är som ett lejon Måste vara nyinflyttad… tänker att det är lite ovanligt att de går ute så?Har de där typiska lejonläpparna ser det ut som!
Så små tassar!Min kamera gillar Verkligen inte att ta kort inomhus (särskilt inte på livlig kattunge) så de är rätt gryniga, men ändå.
What?
Väldigt, väldigt söt. Vad har han för färg/färgkod?Min kamera gillar Verkligen inte att ta kort inomhus (särskilt inte på livlig kattunge) så de är rätt gryniga, men ändå.
What?
Det kanske han har! Han är ju inte så stor själv.Så små tassar!
Jag håller med! Han är cream ticked tabby. Långhår.Väldigt, väldigt söt. Vad har han för färg/färgkod?
Jaha! Ska han bli långhårigJag håller med! Han är cream ticked tabby. Långhår.
Han kommer inte att bli långhårig på riktigt, han är bara snäppet fluffigare än korthår. Korthåren har riktigt extremslät, slickad päls medan Kimchi till och med kan fluffa ut svansen lite, det kallas longhair variant på papper. Hans pappa är långhår och mamma är kort.Jaha! Ska han bli långhårig
Det har jag inte förstått!
Okej!Han kommer inte att bli långhårig på riktigt, han är bara snäppet fluffigare än korthår. Korthåren har riktigt extremslät, slickad päls medan Kimchi till och med kan fluffa ut svansen lite, det kallas longhair variant på papper. Hans pappa är långhår och mamma är kort.
Jag förstod inte riktigt skillnaden förrän jag såg en av varje bredvid varandra.