Kattbilder #6

024355E5-E407-463F-94D2-D8FA18707DEA.jpeg



Chillar trädet, kontemplerar över livets vedermödor.
 
Jaha! Ska han bli långhårig 😃
Det har jag inte förstått!
Han kommer inte att bli långhårig på riktigt, han är bara snäppet fluffigare än korthår. 😅 Korthåren har riktigt extremslät, slickad päls medan Kimchi till och med kan fluffa ut svansen lite, det kallas longhair variant på papper. Hans pappa är långhår och mamma är kort.
Jag förstod inte riktigt skillnaden förrän jag såg en av varje bredvid varandra.
 
Han kommer inte att bli långhårig på riktigt, han är bara snäppet fluffigare än korthår. 😅 Korthåren har riktigt extremslät, slickad päls medan Kimchi till och med kan fluffa ut svansen lite, det kallas longhair variant på papper. Hans pappa är långhår och mamma är kort.
Jag förstod inte riktigt skillnaden förrän jag såg en av varje bredvid varandra.
Okej! 😃
 

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
602
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har observerat att vår lilla tjej på snart 2 år (12e sept) har som små nervryckningar i bakbenen när hon vilar ibland. När jag har...
Svar
5
· Visningar
570
Senast: Asko
·
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 490
Katthälsa Ni som har haft en katt med livmoderinflammation, vilken behandling har er katt fått? Och hur har det gått? Min katt är under...
Svar
11
· Visningar
635
Senast: Tsaren
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp