Kattbilder #6

Isis fjäskar inte... hon kommer och talar om att hon ska ha mat NU! :laugh:
Hahhaa 😄
Svante har börjat lägga sig på kudden ovanför mitt huvud och bita och dra mig i håret, när hungern blir för svår tidigt på mornarna, har aldrig gett vika, men likt förbannat är han där nästa morgon igen 😑😅
Undra om han insett att bara traska runt rätt över en inte fungerar, så han får ta i med hårdhandskarna nu istället! Bita i telefonen när jag kollar den istället för att gå upp direkt är också en välbeprövad taktik vid det här laget... tur att han inte har så många tänder kvar 😆

20210610_210441.webp
Mimmi har en skön stil ikväll

Mitt hjärta svämmar över för den här lilla arga katten 😍 jag älskar honom så himla mycket och är så glad att han bor hos oss. Fina lilla King Kong 🤎
EC0C07F5-C583-4FD7-B807-71101912A642.webp

Men han är lite lynnig. Han kan komma spinnandes och vill gosa men rätt som det är sitter tänderna i handen på en och han biter riktigt hårt. Men han använder aldrig klorna hur busig han än är så det är skönt i alla fall ❤️

Jahopp, den här lilla farbrorn är inte bara hårig, han är fräck också.
Satt och fixade i mitt arbetsrum när jag bara skulle plocka upp några grejer från golvet. Snabb som en vessla passade han på att stjäla min stol 😒

Mycket nöjd med sig själv.

IMG_20210613_121755.webp

Mitt hjärta svämmar över för den här lilla arga katten 😍 jag älskar honom så himla mycket och är så glad att han bor hos oss. Fina lilla King Kong 🤎
Visa bifogad fil 71613
Men han är lite lynnig. Han kan komma spinnandes och vill gosa men rätt som det är sitter tänderna i handen på en och han biter riktigt hårt. Men han använder aldrig klorna hur busig han än är så det är skönt i alla fall ❤️
Låter som en tonårig kille :angel::D

"Så rart av dig att sitta på kanten! Jag hajar vinken, jag kommer gärna och är bredvid dig. :love:"
(Jag tror inte att detta var Älvas plan alls, men Juno såg det som en fin inbjudan. :D)

IMG_20210614_102246-01.webp

(Kameran luras lite, Juno är inte alls så röd som bilden försöker påvisa.)

Liknande trådar

Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
4
· Visningar
403
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
581
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Nu är det dags igen! För varje digitalt deltagande skänker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tänker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
181
Senast: Glimra
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
420
Senast: KeeNine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama