Buskavel - bengal och ragdoll. Antingen får vi en bengal med en ragdolls temperament eller en ragdoll med en bengals temperament.Jag vill också ha en sånEn lugn alltså.
Låter väl som en acceptabel risk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Buskavel - bengal och ragdoll. Antingen får vi en bengal med en ragdolls temperament eller en ragdoll med en bengals temperament.Jag vill också ha en sånEn lugn alltså.
Det kan ju bli svårt![]()
Buskavel - bengal och ragdoll. Antingen får vi en bengal med en ragdolls temperament eller en ragdoll med en bengals temperament.
Låter väl som en acceptabel risk?![]()
Buskavel - bengal och ragdoll. Antingen får vi en bengal med en ragdolls temperament eller en ragdoll med en bengals temperament.
Låter väl som en acceptabel risk?![]()
Den korsningen finns säkert redan på blocket.![]()
Nä faktiskt inte!Den korsningen finns säkert redan på blocket.![]()
Hur går det med sökandet efter en misse?Tro mig, det finns den...ironiskt nog hade de i en annons också huskatt i mixen
Jag gav upp Blocket i kattletandet, jag blev bara less.
Jag gav också upp blocket, så istället bad jag en kompis vars syster är hästtjej höra sig runt. Och fick napp direkt.Tro mig, det finns den...ironiskt nog hade de i en annons också huskatt i mixen
Jag gav upp Blocket i kattletandet, jag blev bara less.
Omg dör sött döden.
@Speedway Iris sötnosen är ju röd/orange ser jag. Men ursöta Balder ser ju nästan ut som en ragdoll där extremiteterna får färg, kan britter ha den färgen också?
Oj! Läckert men mycket att hålla koll påJag är ingen färgexpert men har förstått att Brittiskt Långhår kan finnas i alla möjliga färger. Balder är maskad och står som blackgolden shaded point så näsan är "orange" och alla andra utstickande delar som svans, fossingar och öron är grå.
Mamma och pappa på bild nedan.
Visa bifogad fil 55977