Kattbilder #5

Svante 🐱
FA187419-F6EB-4624-96C0-11C1BB9A121C.webp

En väldigt duktig sån också efter vad jag ser på bilderna. ;)
Hihi Tack!
Ja jag är stolt över honom ❤️, speciellt med tanke på att han egentligen är en väldigt lat (eller smart och bekväm) innekatt som dessutom är väldigt klumpig för att vara katt, men just därför tänkte jag det var väldigt nyttigt för honom, och han tycker det är kul.
Vi åkte upp till hembygdsparken (som han vara varit i en gpbgoch han hoppar upp på allt jag pekar på. Och fixar balans, mellan och under mm.
Filmade ju också men lyckas inte ladda upp hit till buke.
Lysa får också testa så hon håller sig i form.
B4CA5180-97EA-4870-91B4-F38276CD63A4.webp

Den här dök upp som minne på FB. Det är två år sedan det togs biopsi på Älvas tass för att diagnostisera henne. Här hade vi ännu inte fått svar, men Älva var tvungen att bära en vidrig tratt. Jag LED, men Älva var ganska så obesvärad och klättrade utan problem i klösträdet ända upp till taket. Vilken liten kämpe! :love:

FB_IMG_1586701678446.webp

Liknande trådar

Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
315
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag sitter med världens ångest över att behöva flytta min älskade lilla katt, från hans trygga revir. Han kom till mig för 5 år sedan...
Svar
10
· Visningar
561
Senast: startpompe
·
Övr. Katt En familj hittade en kattunge högst upp på Ölandsbron. Det sägs att den gått dit själv men det kan den väl inte ha gjort? Hur många...
Svar
2
· Visningar
415
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Jag funderar på att teckna någon form av veterinärvårdsförsäkring för mina katter. Har aldrig tidigare haft katter försäkrade, utan...
2
Svar
31
· Visningar
894

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka