Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gjorde det sen. Funkar fint!Klipp en egen, det gjorde jag till lille Skrutt efter hans operation. Klippte sönder ett par tights och det blev bra.
Åååh, jag är så, så ledsen för er skull!Min fina Skalmansnart är plågan över
han blev påkörd idag och vi är på väg in akut så han ska få somna in
Visa bifogad fil 163262
Vems vilja väger mest?Visa bifogad fil 164046
Ställde klösträdet där tillfälligt och nu älskar dom att vara i det. Solen lyser in där på dagarna och dom är uppsyn över när någon kommer. Men jag kan ju inte ha klösträdet i köket.![]()
Haha ja eller som min partner sa. ”Rätt uppenbart att klösträdet blir kvar iom att dom inte får vara på bordet när vi äter men nu kan du ha prio nr 1 (katterna) 10cm från ditt ansikte istället. ”.Vems vilja väger mest?
(retorisk fråga)
Visa bifogad fil 164046
Ställde klösträdet där tillfälligt och nu älskar dom att vara i det. Solen lyser in där på dagarna och dom är uppsyn över när någon kommer. Men jag kan ju inte ha klösträdet i köket.![]()
Menar ju såklart HÖGERVisa bifogad fil 164039
Ole min ole, han till vänster. Fick bedömningen av veterinären för 6 år sedan att han hade missbildade ögon och att veterinären ville forska på det. Jag avböjde då det innebar sövning osv. Han är 13 år nu.
Han är helt perfekt för mig![]()
jag har nog inte presenterat småmonstrena här, så...