De är ljuvliga bägge två!Och här är Musses kullsyster Agnes, betydligt mer ordentlig i sin framtoning...
Hon kommer ta över som bostadens drottning när gammelkattan (Svartis, minst 17 år) lämnar...
Visa bifogad fil 164095
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De är ljuvliga bägge två!Och här är Musses kullsyster Agnes, betydligt mer ordentlig i sin framtoning...
Hon kommer ta över som bostadens drottning när gammelkattan (Svartis, minst 17 år) lämnar...
Visa bifogad fil 164095
J och Minnie fann varann första ggn hen var här för drygt två år sedan. Sista halvåret har hen haft med någon godisbit. J blev så glad igår över bilden o pratsamma mötet att Minnie fick en HEL tuggpinne.Visa bifogad fil 164078Jag väntar på strumphjälp och Minnie väntar på godis…
*Same person, different tasks*
![]()
![]()
![]()
Ah smart det kan jag göraDu har ju en bra vägg där bakom trädet där du kan sätta upp hyllor till dem.
Tack för att du frågar!Hur har sonen tagit Sotis bortgång?
Underbar!
Så lik min lille kille.Visa bifogad fil 164400
Är helt förälskad i den här myskillen. Från att gömma sig så fort han såg en till att jama på en om man inte klappar![]()
Klart det skall firas. Ser ut att vara grädde. Det bästa som finns...Oscar och jag har firat våffeldagen
En dag i för tidigt, imorgon hinner jag inte.
Visa bifogad fil 164423