Kattbilder #10

”Vart är mitt vatten?!”

IMG_6895.webp

Min fina Skalman ♥️ snart är plågan över 💔❤️‍🩹 han blev påkörd idag och vi är på väg in akut så han ska få somna in 😭Visa bifogad fil 163262
Åååh, jag är så, så ledsen för er skull! 💔 Fina lilla Skalman. 🩷 Jag är nog inte ensam om att ha blivit djupt charmad av hans upptåg och personlighet. Ibland är livet så fruktansvärt orättvist! Jag hoppas att du kan finna lite tröst i att han var med sin människa i slutet.

Många kramar! 🩷 Vila i frid, ljuvliga Skalman. 🩷

1000002726.webp

Ole min ole, han till vänster. Fick bedömningen av veterinären för 6 år sedan att han hade missbildade ögon och att veterinären ville forska på det. Jag avböjde då det innebar sövning osv. Han är 13 år nu.

Han är helt perfekt för mig 🩷

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
531
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
473
Senast: Sassy
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
1 115
Senast: Svartkatt
·
Hemmet Nu är det klart! 1 april börjar jag min nya tjänst i Härnösand. Det ser jag verkligen fram emot, efter alldeles för många år i Skåne... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 069
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka