Förlåt men det låter ju extremt konstigt. Snarare som om det är något ute du reagerar på.
De där allergitesterna säger nog inte riktigt hela sanningen alltid. Jag tex borde vara allergisk mot häst, hund, katt, björk, timotej och gråbo. Det enda jag har reagerat på hittills är katt och timotej (peppar, peppar). Hundarna sover bredvid mig och pollen är svårt att undvika utomhus. Blir bara dålig när gräset blommar.
Äter du några tabletter eller är det bara ögondroppar och nässpray?
Än så länge bara droppar, nån receptbelagd stark kortison och en allergidroppe. Kommer inte ihåg vad de heter..
Tycker också det är sjukt konstigt och tänker leva i total förnekelse tills det inte går längre. Läkaren kliade sig också i huvudet och sa att allt tyder på allergi men det låter ju konstigt att jag inte har problem inne hemma. Han trodde nog inte på mig heller för den delen
Hemma känns ögonen på sin höjd grusiga, kanske rinner nån gång ibland. Annars är det stark sol och bilfläktar som triggar det värsta.
Ska börja med kestine imorgon tänkte jag, nässpray så fort den kommer på posten.