Katt och råtta *bilder*

gul_zebra

Trådstartare
Var hem till en bekant idag och hälsade på hennes rådisar :)

abc1jr9.jpg

abc2ff4.jpg

abc3sm0.jpg

abc4kz3.jpg

abc6xf5.jpg

abc9nh2.jpg

abc10xq5.jpg

Och så har hon en skitsöt kisse som är livrädd för råttorna :D

abc18du8.jpg

Sv: Katt och råtta *bilder*

Ååh så söta :love: gillar pälsen på den översta!

Sv: Katt och råtta *bilder*

Jag med, och ögonen :love: s-bew är sååå fint, och rex gär det bara ännu mer himmelskt :love:
Tyvärr var den tjejen inte alls lika fin på andra sidan :angel: Bettfel verkar hon ha, så tanden är lång och böjd. Skulle ta en kik och se om man kunde klippa den men böjen hade börjat för tidigt så de får snällt pallra sig iväg till veterinär istället...

Dubbelrexen var sjukt söt också! Hon har nyligen varit nästan helt naken dessutom - med tuppkam :D

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Jag och min familj har nyligen upptäckt tjusningen med fricamping, vi far runt i ett taktält, men har ännu inte varit iväg längre...
Svar
1
· Visningar
425
Senast: gammalek
·
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 592
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
866
Senast: Svartkatt
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 403
Senast: valpköpare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar