Katt hemma igen.

P

Pereyd

Vill bara dela med mig av en solskenshistoria.
Igår tog jag hem en liten katthona som såg vilsen ut, hade setts på samma ställe ett par dagar, bara skinn och ben. Idag hittade vi ägaren som var och hämtade sin älskling för en stund sedan. Katten har varit borta sedan i juli, troligtvis följt med grannens flyttlass in till stan. När hon hittades var hon inte långt hemifrån, dom säger ju att katter alltid hittar hem. Lyckligt slut på en ganska lång resa. :rofl:

Sv: Katt hemma igen.

Vad roligt!! Hoppas hon klarar sig nu när hon kommit hem igen!
Älskar katter!! Dom e så kloka djur!
Har själv två katter! :D

Liknande trådar

Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 591
Senast: Skjøldur
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 730
Senast: Liran
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 395
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 434
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Förvaring verkstad
  • Göra i Danmark
  • Vad gör vi? Del CCV