Kåt katt *ljud*

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare bengibollen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 32
  • Visningar Visningar 5 183
Sv: Kåt katt *ljud*

Shit, jag gjorde misstaget (haha) att lyssna på kissen. Mina hundar blev fullkomligt galna och skäller fortfarande som idioter. Men åandra sidan - jag kan ju stänga av! :D :eek: :D

Bara min katt som var totalt ointresserad? :confused: :D
Hon ligger och vilar på bordet här intill, satte på ljudet och knappt ett vinklat öra blev reaktionen.. Tråkigt :D

Här blev det också full fart :D Mina kissar (kastrerad hona och hane) blev alldeles till sig... burrade upp sig, jamade åt högtalarna och tittade på mig som om jag inte var klok. De trodde väl att det var JAG som lät :rofl:

Haha, min kattis låter ungefär likadant :P
Först kom Kastrerade killen och blev ganska nervös (krafsade på högtalaren) Sen kom mamman till mina små kattungar uppifrån och undrade vad som stod på :) haha

Detta gjorde nu att en hund och två katter sitter klistrade vid datorn..... Ena katten verkar tro att det sitter en annan katt i högtalaren, nu har hon suttit och stirrat på just högtalaren i flera minuter.

Tea: "eeeeh...matte hur är det fatt? varför låter du så tokigt?"
Hon är inte lika smart som era katter som fattar att det kommer fårn datorn! :D

När jag var yngre hade jag en katt som lät tio resor värre... :eek: Hon löpte dessutom riktigt ofta.

Jag har ett svagt minne av att grannarna knackade på och undrade vad som stod på en gång...

Våra tre kissar kommer springandes direkt och letar bakom bildskärmen om det ligger någon kisse där :crazy: :D

/snurpe

Jag börjar minnas varför jag kastrerade mina! *haha*

Mina ser rätt förvånade ut, men inte särskilt upprörda!

Haha, Chewie min kastrerade hankatt är helt konfys :D
Far runt som en dåre och letar efter katten som skriker sådär, då och då stannar han och tittar förvirrat på mig, typ som för att säga
"Men mamma, vad är det som låter, visa mig då, nu!" :D

Mina två siameser ligger och kikar under soffan... de blev lite skrajja... :eek:

trots att de lät likadant själva härom veckan, när de skulle åka en kort sväng med bilen... :smirk:

Liknande trådar

Katthälsa I stallet där jag har mina hästar finns det fem katter. Katterna fanns där när nuvarande ägare flyttade in (drygt 1 år sedan) och är... 2
Svar
34
· Visningar
5 711
Senast: Puffindog
·
Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 664
Senast: MJLee
·
Övr. Hund Åh sliter mitt hår! :arghh: Fick hem en 4 månaders boxervalp förra helgen. Super fin och följsam! Uppfödaren har lagt ner mycket tid på...
Svar
13
· Visningar
1 785
Senast: Lampan
·
Övr. Katt Idag var det dags för ett stort äventyr i den lilla kattens liv. När Socker kom till oss var hon en väldigt bitter liten katt. Vad...
Svar
11
· Visningar
2 101
Senast: Prosit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXI
  • Sommartid
  • Sova över hos killar

Hund, Katt, Andra Djur