Kastrering av honkatt.

Flipp

Trådstartare
Hur mycket kostar det att kastrera en honkatt? (På ett ungefär..) Har hört att det kostar ungefär 1000:- :crazy:

Sv: Kastrering av honkatt.

Ca 800:-. Större kliniker är oftast lite dyrare. Det kan vara värt att kastera sin hona med tanke på att hon kan få upp till tre kullar om året. Alla kattungar borde ha rätt till ett bra hem

Jag betalade 750, hos en privatpraktiserande veterinär. På kliniken kostar det 950 kr. Lite olika på vart i stan det är, och vilken stad....

Jag betalade 1000 kr på en liten privatklinik, då ingick även vaccinationen mot kattpest och kattsnuva samt öronmärkning. :)

På måndag ska jag kastrera min honkatt på ne djurklinik och det kommer att gå på 895 kronor plus 400 för id- märkning..

Okej, tack för svaren! Vi har två stycken honor på 6 ½ månad :love:

jag betalade 1100:- inklusive återbesök för stygntagning och örontatuering, detta på ett djursjukhus

Jag betalade 2.100:- för att kastrera och vaccinera mina 2 honkatter, imorgon ska dom ta stygnen!

Mina var oxå 6½ månad när dom kastrerades, och dom beteer sig precis som vanligt!

Jag behöver inte göra återbesök för att ta stygn. De sydde min hon med någon sorts tråd som löser upp sig själv. Han sydde inifrån på nåt sätt, och det enda som syns är två små knutar!

Hej! Jag kastrerade min honkatt i Solna. Där kostade det 800 :-, rätt billigt! krage och stygnborttagning ingår! mvh- Kathy

Flipp skrev:
Hur mycket kostar det att kastrera en honkatt? (På ett ungefär..) Har hört att det kostar ungefär 1000:- :crazy:
det beror på var...här kostade det 875...:rofl:

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
223
Senast: MJLee
·
Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2
Svar
37
· Visningar
2 897
Senast: Frida.G
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
867
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
682

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ratsit
  • Störiga saker vi stör oss på, del 36.
  • Vad gör vi? Del CCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar