Kastrera marsvin??

J

johannab66

Jag har nu haft den nye lille marsvinskillen i en månad ihop med den gamle hanen som är ett år. Den gamle bara uppvaktar den lille hela tiden. I buren kan den lille gömma sig i huset, men på golvet och när jag tar ut huset är han efter honom hela tiden. Burrar och släpar rumpan efter sig. Den lille biter och sparkar och det hjälper lite. Ska man kastrera honom?? Går det över? HJÄLP!!

Sv: Kastrera marsvin??

ja, jag skulle nog överväga att kastrera den äldre. Så kanske könshormonerna lugnar ner sig lite =)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 322
Senast: Enya
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 175
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 204
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 091

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V
  • Kattraser bomba mig med info

Hästrelaterat