Kastrat som parar sig

Limelight

Trådstartare
Min äldsta katt som är nu 8år i år och är kastrerad har börjat parat sig med min minsta som är 9mån som också är kastrerad, båda är hankatter. Bara ibland och oftast när de leker som bara den, då tar äldsta katt tag i nackskinnet och sedan "parar" sig.
Är det någon form av rangdelning han hålls med eller vet ni varför han gör så?
Han har aldrig gjort så tidigare, har en mellankatt på 3år också kastrerad hankatt, men den har han aldrig gjort så med. :confused:

Sv: Kastrat som parar sig

Vet inte. Men vår kastrerade hankatt förgriper sig på en fleccefilt när husse går till jobbet eller ut med hunden. Det har katten börjat med det sista årtet. Det är en 7 år gammal katt.

Sv: Kastrat som parar sig

Vet inte. Men vår kastrerade hankatt förgriper sig på en fleccefilt när husse går till jobbet eller ut med hunden. Det har katten börjat med det sista årtet. Det är en 7 år gammal katt.

Om min katt nu gör det för dominans, undra vad din katt gör så för :D. Tror inte att det är dominans över filten :rofl:

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
701
Senast: Svartkatt
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 858
Senast: Maniac123
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 781
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 753
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈