Karolinerritten i höst.

Sv: Karolinerritten i höst.

Alla bilderna är tagna av Anders Wittur, länken till dessa fick inte ligga ute här då moderatorn inte tyckte att de hade med distans att göra :confused:

Hej Camilla!! Har du sett bilder på min Sven!!!??? Jag hittar inga bilder på distans.nu , på den sidan. <Från Rönninge ritten var det bara bakdelen på en stor skäck.. enda bilden som fanns där... Snälla.. var hittade du dom?? Maila mig på glundstroem@spray.se... Jag döööööör av nyfikenhet snart.... Gunnel:cry: :bump:

Tack Camilla! Jo jag hittade det sen... Han var jättefin min lille, hihihi!! Sven...:rofl:

*kl*

Den som har något att anmärka på mitt modererande på distans är välkommen att pm:a i stället för att lägga ut inlägg direkt i trådar!

För övrigt så kanske många användare borde läsa igenom forumreglerna då och då för att veta vad "som gäller".

/B_A_L, moderator bla på distans.

Liknande trådar

Fritid Sitter och skriver på mitt tal och tänkte prata om hur man kan vända höstmörkret till någonting positivt istället. Mitt mål är att alla...
2
Svar
36
· Visningar
883
Senast: Efwa
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 502
Senast: Kakis
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hösten 2025 startar den nya inriktningen "Hästskötare anläggning" på riksanläggningen Wången. Inriktningen ska passa för de ungdomar som...
Svar
0
· Visningar
42
Senast: Gunnar
·
Fritid Tydligen går det numera att köpa löprundor för att kunna få en bra statistik i till exempel appen Strava och visa upp. S.k...
2
Svar
28
· Visningar
1 826
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar