MaRomer
Trådstartare
Har alltid lille ponnyn på "släp" när jag kör den store. Problemet är att han är så liten. Oavsett hur jag drar/fäster grimskaftet så åker grimman upp i ögat på någon sida
Har testat att ha grimskaftet spännt i vanliga ringen under hakan. Då är det som värst! Och även testat i sidoringarna. Inget blir bra. Har testat att dra grimskafter högt och lågt. Lågt blir det bäst, men grimman dras ändå in i ögonen på honom
Hur ska jag lösa detta problem??
Jag kan inte ha honom jämte mig då jag är rädd att han ska gå in i hjulen. Har funderat på att håta honom gå som "parhäst" med J. Men vågar inte detta fören jag testat tömköra honom ihop först! Så kvar finns bara att han kan gå bakom vagnen.
Här är grimskatfet högt satt:
Lågt:
Och så här blir det alltid oavsett var grimskaftet är fäst i grimman:
Så nu är frågan. Finns det kapson till dessa små eller hur ska jag göra? Han har strl mini-mini shetland-mini sheltand beroende på modell. Kan jag "bygga" om en grimma??
Hur ska jag lösa detta problem??
Jag kan inte ha honom jämte mig då jag är rädd att han ska gå in i hjulen. Har funderat på att håta honom gå som "parhäst" med J. Men vågar inte detta fören jag testat tömköra honom ihop först! Så kvar finns bara att han kan gå bakom vagnen.
Här är grimskatfet högt satt:

Lågt:

Och så här blir det alltid oavsett var grimskaftet är fäst i grimman:

Så nu är frågan. Finns det kapson till dessa små eller hur ska jag göra? Han har strl mini-mini shetland-mini sheltand beroende på modell. Kan jag "bygga" om en grimma??