Kapa mp3-filer?

Tassetass

Trådstartare
Jag har ett par talböcker på datorn som alla ligger i en enda stor mp3-fil. Dock har min mp3-spelare inte så stor minne varför jag måste dela upp dem om jag ska kunna ha med dem i spelaren.

Så jag undrar helt enkelt om någon vet om något program för att dela upp mp3-filer..?
 
Sv: Kapa mp3-filer?

Audacity. Tanka ner rätt .dll så kan du spara mp3-or sedan. Fungerar skitbra!
 
Sv: Kapa mp3-filer?

Du kan spara wave-filer, men ska du spara mp3-or måste du hämta en speciell dll-fil, som jag i mitt nuvarande tillstånd inte minns vad den heter, men som programmet snällt nog frågar efter. Tog 2 sekunder att googla fram den.

Har du hittat audacity?
 
Sv: Kapa mp3-filer?

Jag har hittat det, och programmet sa precis vilken fil det ville ha så jag drog hem den och nu funkar det :) TACK!
 
Sv: Kapa mp3-filer?

Visst är det här spelet alldeles för enkelt? Undrar när dom ska göra det lite svårare, så att det blir en utmaning? :)
 

Liknande trådar

Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
936
Senast: Squie
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
976
Senast: Kirre
·
Kropp & Själ Jag är och har nästan alltid varit singel. Kanske inte helt frivilligt men ändå självvalt kan man säga. Problemet är att jag sen typ...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
14 113
Senast: Svartkatt
·
Småbarn Hjälp jag går snart och gräver ned mig.... Syskonbråk - hur hanterar man det på bra sätt? Två pojkar, 5 år och 2,5 år. 5åringen retas...
Svar
12
· Visningar
1 190
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp