Kanske dum fråga men..

Sv: Kanske dum fråga men..

klart det går, men kan se tämligen märkligt ut.

Visst går de men så som tomten sa kan se lite märkligt ut

I huset jag bodde en gång i tiden hade vi golvsockel till dörrfoder så varför skulle inte det omvända gå? Till socklar fick vi designa egna för så breda som var tidstypiskt gick inte att uppbringa på brädgården..

En golvsockel är fasad i nederkant, alltså, vinkeln är inte 90grader. Det är den på ett dörrfoder.
Det är ju för att man ska få ner sockeln i golvet lättare, så inte massa smuts samlas där.
Visst går det men dom är inte fasade helt utan anledning.

Jag vet.. Men det blir snyggt (tycker jag) när man vänder den räta vinkeln utåt.

Liknande trådar

IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan...
2
Svar
34
· Visningar
777
Senast: Mirre
·
Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 025
Senast: SaraXX
·
Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas...
2
Svar
23
· Visningar
1 242
Senast: NilHe
·
Hemmet En kort fråga. Om man köper en s.k. smart-TV kan man då räkna med att det går att använda gratiskanalerna (SVT och Tv4) om man ansluter...
Svar
16
· Visningar
476
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka