M
minnisjasmin
Idag skulle stallägaren fota mig och min häst Kalle. Vi började fota, Kalle hade på ett fleecetäcke på sig som jag valde att ta bort för att få finare bilder. Då jag tog bort det så glömde jag förståss att det var väldigt elektriskt så sen då jag skulle gå och ta fast honom igen får han en stöt och efter det blev han rädd för mig och vågade inte låta mig komma nära honom. Visst några gånger så fick jag komma fram till honom och ta fast honom och klia honom och så, men andra gånger så gick han bara i från mig.
Det känns helt hemskt eftersom jag har haft honom nästan 3 månader och det har varit jätte bra mellan oss, och nu känns det som om han aldrig mera skulle våga lita på mig mera. Då vi skulle ta in honom så vågade han bara komma till mig för att alla andra hästar hade gått in redan och han hade inget annat väl än att komma till mig.
Har en enorm skuldkänsla och känner mig ledsen pga detta för det känns som om det var mitt fel.
Det känns helt hemskt eftersom jag har haft honom nästan 3 månader och det har varit jätte bra mellan oss, och nu känns det som om han aldrig mera skulle våga lita på mig mera. Då vi skulle ta in honom så vågade han bara komma till mig för att alla andra hästar hade gått in redan och han hade inget annat väl än att komma till mig.
Har en enorm skuldkänsla och känner mig ledsen pga detta för det känns som om det var mitt fel.