Känns som jag har gjort allt, långt!

Sv: Känns som jag har gjort allt, långt!

Det var tråkigt att läsa att Super har så ont.:( Förstår att du är orolig och ledsen. Hoppas att du kan hitta någon som kan ge akupunktur. Är ju alltid värt att testa denna behandlingsmetod! Han är en ovanlig häst som jag tror imponerar på de flesta och jag förstår att du vill göra allt för att hjälpa honom.

Tror också att du som har haft honom i så många år och känner honom bäst vet när det är dags att ta farväl.

Håller iallafall tummarna att du får igång honom igen och att ni får några år till tillsammans!

Vad tror ni om laser? Pratade med en kompis som rekomenderade ett ställe på solvalla som kör med laser och kiropraktik. Är det någon som varit där och provat med sin häst?

Hej!
Usch vs tråkigt med din häst :( Hoppas verkligen att det ordnar sig.

Blev lite nyfiken när du skrev om ett ställe på Solvalla som kör med laser. Har en senskadad häst å har använt en slags ljusbehandling, inte laser men ganska lika med mkt bra resultat.
Men blev ändå väldigt nyfiken på detta ställe eftersom det e så nära mig, hade tänkt att köra en ny omgång snart nämligen.
Har en kompis som jobbar på solvalla kliniken så jag ska kolla me henne :)

synd om honom:cry:. Finns ju mangnettäcke,funkade bra på fjordingen.
Honey slänger pussar till sin pappa:love::love::love: och kramar...

funkar bara på inflammationer, typ gaffelbandsskador etc.... annars har det inte funkat för mig. lasern höjer ju ffa cirkulationen.

Nu har jag fått tid hos Chris på Ultuna på torsdag. Får se vad han säger. :crazy:

Håller tummarna för att det inte ska vara allt för negativt på Ultuna.
Vet hur det är med problem med häst, känns som jag bara haft krångel/skador de sista åren.
Lycka till!!!

Liknande trådar

Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 610
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 593
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
22 301
Övr. Barn Skäms nästan för att skriva här då jag ännu en gång gått på sambons lovord och blivit besviken och lurad igen. 🥺 Han har ett jobb som...
Svar
15
· Visningar
3 905
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama