H
Hemlig21
Rätta mig om jag har fel.
Du har inledd en bekantskap och i det konversation men en rejält yngre man och det har övergått till sexuell flört och antydningar, så långt att otrohet från din sida diskuterats och då sa du till slut stopp.
Då drog han sig tillbaka men du fortsätter kontakten för du vill vara "vän".
Vad jag förstod är han singel o då raggar väl han på vem och vad som helst fritt, så vad är det av betydelse att han har blickar åt många håll?
För mig är det helt obegripligt att haka fast vid en ny ( och väldigt i tiden då kort) bekantskap på detta vis, som enligt dig uppför sig så elakt och manipulerande, så till den grad att du tappar allt övrigt i livet. Alltså en tänkt vän som aldrig varit en vän men som du känner du skulle villa ha som vän och träffa som vän.
För mig låter det som en kvinna som förvisso väljer sin man men som vill ha kvar "vännens" förälskelse och flört för sin egen självbilds skull och mår dåligt när hon blir ratad av anledning att det finns attraktion och kanske förälskelse från hennes sida kvar och under den perioden när flörten var som intensivast så fanns såklart den där förälskelsekänslan i kvinnan men även i bemötandet från mannen, och det är väl inte konstigt om den biten från mannens sida försvinner vid ett nej till fortsatt utveckling på en flört? .
Han får såklart ragga på vem han vill, det har jag aldrig motsatt mig.
I övrigt är du helt fel ute.