Kaninhoppning

S

_satelit_93

har just skaffat användarkonto på pixbox så jag tänkte dela med mej av lite hoppbilder på mina kaniner (om jag lyckas vill säga :angel:) kommentera gärna hoppstilen, hindren m.m
pic_show_id16904741.html

pic_show_id16904740.html

pic_show_id16904742.html

HOPPAS verkligen det blev bilder nu :crazy: :o

Sv: Kaninhoppning

nehe för er som inte kan se nåt (fick iaf vita rutor med röda kryss i så jag är inte HELT misslyckad :angel:) så är länken
http://www.ridsrtumpa.pixbox.se/

Senast ändrad av en moderator:

Tävlar du för Örebrohopparna? Tycker mig känna igen Dyltavallen ;)

alla tre bilder ser bra ut, kaninerna är en bra bit över hindren, men höjden är ju förstås inte så hög, dina hinder seer bra ut! inga spikar som bommarna vilar på, klossar och melor :) bra bra!! pinnarna ser tunna ut och det är ju bra ifall kaninen river! inga negativa saker hittar jag!!

jodo örebrohopparna Dyltavallen... har visat sej att hittils i sin tidiga karriär är det enda platsen han hoppar på :crazy: jaja. tack jo alla tre är mina. ja mina hinder är (enligt min åsikt) VÄLDIGT fula XD men jag har inget annat att träna på :cry: pinnarna väger ingenting har knäckt några redan :angel:

Hihi, vad kul med Dyltavallen, där började jag min kaninhopparkarriär för... hrm... 12(!!) år sen :)

Om du inte har tävlat så länge så kan det ju helt enkelt vara en fråga om rutin. Ju fler tävlingar man åker på ju större chans att kaninerna lär sig att hoppa på andra platser också. Du kanske kan träna hemma hos en kompis eller ta med några hinder och en kanin och träna när ni hälsar på släktingar? Med miljötränin kommer de flesta kaninerna igång! :idea:

joda jag och mn kusin som oxå har ett par kaniner som tävlar för skhrf har haft många träningstävlingar och då hoppar han minnsan :bump: måste tillägga att den svart brokade hanen är 7 år och typ inte ett dugg hoppintresserad och när min kusin kom till mej för att vi hade en träningstävling tog hon med sej sin 2-åriga hona som hoppar rent suveränt. vi hoppade i en lokal INGEN av kaninerna sett och gissa vem som vann :banana::bow:

Vad gulligt!

Den vita (Bibbi?) är den som ser ut att hoppa bäst rent tekniskt. Väldigt fin teckning också!

får man skryta litet?? :idea: bibbi (7 år) hoppade hela 40 cm idag :banana: han har inte heller hoppat hinder på nåra månader :bow::bow::bow::rofl:

Liknande trådar

Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
574
Senast: MJLee
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 131
Senast: QueenLilith
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 034
Senast: Anonymisten
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 764
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix