Kaninhoppning sundsvall?

E

Erboon

Eftersom jag saknat det i flera år kan jag ju testa här. Ingen som bor i sundsvalls trakerna som är intresserad av kaninhoppning och skulle vilja träna och ha små tävlingar tillsammans?

Sv: Kaninhoppning sundsvall?

Jag önskar att jag bodde i sundsvall bara för det :p Min kompis håller inte på och hoppar med sina längre, och det var så kul att träna tillsammans på någon gräsplan. Mina skulle behöva lite miljöträning känns det som, dem blir ju totalt förvirrade på tävling :angel:

Haha, flytta? :angel: Jag har det problemet att det finns ingen klubb inom typ 10 mil och inga som är intresserad i min vänskapskrets :/

Underbar: Det hörs ganska bra på namnet? Kaninhoppning - Hoppning med kaniner. Och ja man kan tävla i det. http://www.skhrf.com/

Öh? Dom hoppar, jag tror nog du också skulle se ganska kul ut om du hoppade den höjden i jämförelse till din storlek ;)

Ja dom hoppar och ser roliga ut :smirk: Och? jag har inte sakt att jag inte skulle se rolig ut.

Då så. Jag ber dig att antigen lämna tråden eller börja skriva OnT. Tack.

Yes, tack det vet jag redan ;) och hellre konstig än idiotisk ;) Tack så mycket ;)

Liknande trådar

Hemmet Är det någon som gjort detta? Jag har ingen aning hur jag ska gå tillväga då inga jag känner är intresserade och jag just nu inte håller...
Svar
2
· Visningar
606
Fritid Vi hoppas kunna göra en "minisemester" i sommar - bara en natt eller två. "Vi" i det här fallet är min man och jag, vår 17-åriga...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 950
Senast: Myrten
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 493
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 174
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Atletix