Kaninhoppare på buke?

N

Nessan

Tänkte bara kolla om det finns fler kaninhoppare här? Isf, tävlar ni officiellt eller inoff, och i KAF eller SKHRF eller annan förening/klubb?

Själv är jag SKHRFare sedan ett par år, tävlar när det finns tävlingar i närheten och har inga ambitioner.:) Vi tävlar för att ha skojj, jag och ninerna. Har för övrigt två, snart tre boendes här hemma.:D Underbara små liv de där långörade krabaterna.:banana:

Sv: Kaninhoppare på buke?

Både i skhrf ( Hönös, men bara tävlat 3 ggr hittills och alla är otävlade eller lätt där.) och i kaf där min "bitch" Alice är svår i krok o msv i rak.

Syns vi den 29.e? Ska tävla nu på lörd i kaf oxå, brukar bli 1-2 ggr i månaden:banana:

Joo, den 29:e kommer vi.:D Funderar på att åka upp på västkustens tävling den 27:e också, emn det hänger på om det löser sig med hästarna...;)

Jodå, varit aktiv SKHRF-are i 6 år nu.
Har 9 st nu, de flesta tävlar.
Nästa tävling för min del är stämman nu i helgen

Är medlem i både SKHRF & KAF, men tävkar mestadels för KAF!!
I KAF är de medel & lätt klassade, och i SKHRF lätt.
:)

Jag tävlar i både Kaf och Skhrf :) Men det blir mest i Kaf.

/Anna

SKHRF sedan 2001, med andra ord i nästan 6år..
Hoppar när det finns tävlingar på lagom avstånd, och målet är väl mera att ha kul än att det skall gå bra ;)
men visst är det kul när dte går bra =)

Stockholms Kaninhoppare, anslutna till SKHRF.
Varit medlem sen -03 tror jag. Tävlat en gång med Vanilj, vi kom över starthindret ;)
Betalade dock medlemsavgiften 3 månader försent (glömde :cry: ) så jag har väl missat en massa tidningar buhu :cry:
Jag har två "ordinarie" kaniner men haft en hittekanin i en månad = jag har tre kaniner :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka