Kaniner Nyköping

sanio

Trådstartare
Är det någon som bor vid Nyköping och har sett några lösa kaniner??

Jag saknar en hane från Tyskland och en egen uppföd hane sen rosvalla hallen rasade.

Två viltgrå Dvärgvädurar ( en liten kanin med hängande öron)
Den tyska är jätte sociall och go och den andra är mer rädd av sej..

Alla kaniner har öronnummer som var på rosvalla om någon vet någon som hittat någon kanin mm får gärna höra av sej..

Sv: Kaniner Nyköping

Hej!
Vet inte om du har fått några svar på annat håll,
men jag har sett bilder från Rosvalla, tagna i början av året av en bekant
till mig där det är en brun/gråaktig (har ingen aning om vad kaninfärger heter) dvärgvädur som springer omkring, såvitt jag kan se. PM:a mig så berättar jag mer.

Sv: Kaniner Nyköping

Har för mig att jag läst i våran tidning att det springer lite kaniner lösa runt Rosvalla/Brandholmen,och att det ska börjas spanas efter kaninbebisar!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 103
Senast: Maniac123
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 686
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
6 202
Senast: LaMagia
·
Hundavel & Ras Ska börja med att skriva att ingenting är bestämt men vi funderar. För egen del vill jag ha så opartiska tips som möjligt eftersom att...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 678
Senast: Dandylinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar