Kaniner!!*bildtråd*

Sv: Kaniner!!*bildtråd*

nej så stora är dom inte men liten men tuff som det heter:rofl:
Attans vad dom kravlar omkring...så rara.

Vilka söta bäbisar :love: .

Längtar tills jag ska hämta min lilla bäbis senare idag, jag vet inte ens hur hon ser ut. Men de va nog en löwen har jag för mig..

Taget med mobilen
9760877.jpg

Med digitalkameran
9760945.jpg

Först tyckte jag att hon var rätt ful (gillar inte löwen..) Men nu har jag fastat för henne och tycker att hon är riktigt söt och jättemysig. Men hon kanske måste avlivas :cry:

Nu har jag fattat hur man läger bilder direkt i Inläggen så därför lägger jag upp nya ;)

Mini Pricken :D

Storis Pricken :D

Pooopcorn :D

Japp :D Mejd baj Moi :D Tack :D Mina Ääälsklingar ;)

våra två dvärgvädurar Sid och Bruce.
två bröder på 1 år och 3 månader.

(de ser skabbiga ut i pälsen för de har precis blivit av med kaninkvalster, så de tappade ganska mycket underull då, men den håller på att växa ut :))

7april-4maj2007-164.jpg

7april-4maj2007-152.jpg

7april-4maj2007-135.jpg

våra två dvärgvädurar Sid och Bruce.
två bröder på 1 år och 3 månader.

(de ser skabbiga ut i pälsen för de har precis blivit av med kaninkvalster, så de tappade ganska mycket underull då, men den håller på att växa ut :))

7april-4maj2007-164.jpg

g[/IMG]

din egan gård??

jätte fin:D

Jag har en liten (host) löwenhona .. Hon heter Lindhults Virvelvind men det blir Virvel eller Loskis eller Bobbis eller kaniin XD
Jaja här är hon iaf;
I skogen
IMG393.jpg

Liiten :love:
IMG13.jpg

Inte så mkt fluff är ;)
IMG18.jpg

I uteburen
IMG242.jpg

En till
IMG267.jpg

Min lilla hoppkanin :)
IMG228.jpg

Så ser hon ut XD

Liknande trådar

Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
23 24 25
Svar
495
· Visningar
11 937
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 043
Senast: Amha
·
Skola & Jobb Någon som har utbildat sig till djurvårdare/djurskötare (eller jobbar med djur på andra sätt) och vill berätta vad ni jobbar med, om ni...
Svar
6
· Visningar
639
Anläggning Kortversion: Vad har ni för erfarenhet av kaniner som tillfälligt sällskap till häst? Bra, dåligt, ingen effekt alls? Stressad kanin...
2
Svar
28
· Visningar
3 458
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar