kaninen inte brunstig!!!

K

Kanin135

när jag skulle para min kaninhona sprang hon bara ifrån hanen och började göra konstiga ljud...:confused: jag antog att hon inte var brunstig, Men hur länge håller det i sig? Finns det någonting jag kan göra för att få henne brunstig...? jag har hört om persilja men hon vill inte äta det:(.
Dessutom har jag hört att hanar svimmar efter de har fått utlösning. Måste det vara så? eller kan han ha fått det utan att behöva svimma? och om det är så, hur länge ska han då ligga avsvimmad på burgolvet???

mycket tacksam för svar!
:p:bump:

Sv: kaninen inte brunstig!!!

Hur länge har du haft honan inne hos hanen?
Min hona brummar och springer rundor första 5-10 min innan hon låter sig paras.
Och min hane ramlar mer eller mindre bara av på rygg och sen upp direkt igen.

ok, Jag ska försöka ha honan lite längre inne hos hanen så kanske hon vänjer sig!

Liknande trådar

Hundträning Hej alla, Jag känner mig lite uppgiven och vill därför rådfråga er. Det är så att jag i måndags hämtade hem en 8-veckors basset-valp...
Svar
13
· Visningar
6 324
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Hej! Skriver här för att höra om någon varit med om något liknande. Brukar ju finnas klokt folk här inne som kanske har erfarenhet om...
Svar
13
· Visningar
5 261
Senast: Dopy
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 101
Senast: alazzi
·
Hästvård Min 12-årige Irish Cob valack fick kolik söndag kväll. Igen. Han fick kolik tre gånger förra hösten (stod uppstallad i Frankrike) -...
Svar
5
· Visningar
2 959
Senast: Egonson_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama