JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Övr. Djur
Trådstartare
Trådstartare
pluttis
Startdatum
Startdatum
22 Jan 2007
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
628
Wiiie, min lilla kanin har fått tre små urgulliga marsipangrisar i torsdags morse! Åh dom kommer bli gudomligt söta i sina små frisyrer!
Mamma är löwen/dvärgvädur och pappa är renrasig löwen.
det ser ut som dom kommer bli madagaskarfärgade och lite vita(är inte nåt proffs på färger men jag tror det heter så) som sin mor!
åh jag längtar tills dom blir så stora så dom öppnar ögonen och börjar äventyra lite utanför boet!
Är det nån mer som har kaninbäbisar hemma nu?
Sv: Kaninbäbisar!
naaw, jag vill också ha bääbisar! men min skrutt är för gammal
, inga kort ?
Mat
Lite nyfiken på vad ni har för tankar kring vilka djur som är okej att äta, då jag ändrat mig väldigt mycket gällande det dom senaste...
5
6
7
Övr. Hund
När jag var valp, unerhöll jag dig med mina egenheter och fick dig att skratta. Du kallade mig ditt barn, och trots antalet skor jag...
Vad gör vi? Del CCXI
Tjatter Ja, men den är ju så goood och jag tänkte ju att du också kunde få uppleva det! :angel:
Skulle egentligen i väg till apoteket i dag...
Enya
23 minuter sedan
Svar: 1 073
Visningar: 33 802
Allmänt
Balkong 2025
Hemmet Vill du använda båda dörrarna frekvent?
En bricka på divandelen gör ju en hyfsat stadig extra bordsyta om du vill ha lite mer flexibel...
the_connemara
30 minuter sedan
Donald Trumps andra presidentperiod (2)
Samhälle Samma taktik som Ryssland alltid kört. Mata befolkningen med den info som gynnar presidenten. Same same liksom, men det är ju inget nytt...
Scata
34 minuter sedan
Svar: 557
Visningar: 22 231
Allmänt
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Jo men jag måste ju lära honom sakerna. Så själva utställningen i sig är inte problemet så länge han kan sakerna men det är ju att han...
Lillefrun
1 minut sedan
Svar: 944
Visningar: 53 378
Hund
Bichon havanais
Hundavel & Ras Min syster och hennes sambo skaffade sin första hund förra året, och det blev i slutändan en liten havanaisvalp. De funderade mellan...
__sofia__
44 minuter sedan
Svar: 1
Visningar: 116
Hund