Kanin i bil?

HorseGirl

Trådstartare
Hej!:D
Jag har en utekanin som ska följa med till stugan när vi ska dit och jag undrar hur länge de klarar av att vara inne utan att vinterpälsen lägger sig?:confused: På sommaren är det ju inte så stort problem...:angel:

Sv: Kanin i bil?

vad menar du med inne? inne i bilen eller inne i en stuga? vinterpälsen ska ju ändå fällas nu så de spelar nog inte sån stor roll! bara det inte blir för stora temperatur-omslag då kaninen kan bli sjuk!

Jag menar i bilen... Okej tack för svaret! Vi tänkte sänka temperaturen i bilen när vi har med oss kaninen... xD

Tror inte det är någon fara, jag har haft med kaniner mitt i vintern till utställningar, tog 8 h en gång när det var -20 ute och det var ingen fara, pälsen satt kvar när vi kom hem sen ;) Försökte dock att inte ha det supervarmt i bilen men det blir ju ändå bra mycket varmare än ute.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en staffe som blir 2 år nästa vecka. För 3 veckor sedan så köpte vi en ny bil, en hybridbil och vi har...
Svar
17
· Visningar
1 743
Senast: Grazing
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
600
Senast: tara
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 947
Senast: fixi
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
771
Senast: ryujaneiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama