Kanin flicka eller pojke??????????

S

Sissan

:o Alltså, jag ser ingen skillnad på ungarna, vet inte om jag kom hem med en hon eller han alla var ju exakt likadana.....:confused:
Hur ser man skillnad på de?? Jag har en hane sen tidigare så det är mycket bra att veta vad detta nu är...:D

Sv: Kanin flicka eller pojke??????????

HumleDumle skrev:
Försöker man inte lära sig sådant innan man skaffar ungar?

Men herre gud det är ju det jag försöker göra ju!!!!!:D
Var iofs 6-7v sen jag såg de här ungarna så det kanske syns tydligare nu vilket kön det är, de var ju rätt små då...
För det är inte min kull kaninungar om du trodde det!!!!:eek:
Jag fick en över telefon nyss alltså, de skulle avliva de andra....

Senast ändrad av en moderator:

Nu kunde man se könet så jag har nu fått hem en tjej!!;)

Då får jag ursäkta.
Lät som om det var du som fått en kull. Eller ja, din kanin då. Bra att det löste sig med kön

Liknande trådar

Däggdjur Barnen har ett tag önskat sig kanin/kaniner. Jag är fullt medveten om hur sånt här brukar bli i längden (barnen tröttnar och föräldrarna...
Svar
6
· Visningar
1 980
Senast: KesoNeso
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 791
Senast: Roheryn
·
Hästvård Vet inte vart jag ska ta vägen längre.. För 2,5 månad sen så tappades en sko på uteritt och hon blev halt och hovslagaren kom ut och...
Svar
1
· Visningar
478
Senast: Grazing
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
9 637
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar