Kandar i svart med mässingspännen

bigganl

Trådstartare
Ja som ni ser på överskriften så är det vad jag letar efter. Finns det till ett hyftat pris någonstans? Gärna med ganska breda remmar också. (men det är inte nödvändligt)

Sv: Kandar i svart med mässingspännen

Utan att ha kollat nånstans så är det första kandaret jag tänker på med mässingspännen och inte dyrt är Jacson Leonardo. Annars Döbert, men de är dyra :p

Tror förresten att det finns en liknande tråd på Utrustning där man sökte ett billigare brunt kandar med mässingspännen, men även fick tips på svarta kandar :) . Bara ett tips att kika där ;)

Tack för tipset, ska kika där.

Ska kolla jacson Leonardo också

Jag har ett kandar som är av märket Knights, det är svart med mässingsspännen. Kommer inte ihåg var jag har köpt det tyvärr, men om du googlar lite så hittar du säkert en återförsäljare. Ligger kring en tusenlapp i pris har jag för mig.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 310
Senast: MML
·
Ridning @the_connemara jag upplever att det är bättre på buke än på resten av SoMe men tendenser finns här också. All dressyr är djurplågeri...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 374
Senast: tuaphua
·
Fritid Jag behöver en ny ryggsäck. Givetvis finns inte längre den modell jag varit så nöjd med :cautious: (Jag vet vad det står på bilden men...
2
Svar
26
· Visningar
1 633
Kläder & Bli fin Jag skulle vilja ha en baddräkt. Skulle gärna beställa (jobbigt att leta i affärer) men tycker också det är jobbigt att skicka tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
1 348
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar