Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gav min Probimin. Det enda som funkar.
Probimin funkar inte på min maghäst.
Har läst igenom de flesta svaren du fått och kan bara hålla med om att det gäller att pröva sig fram. Min häst hade jätteproblem med mugg när jag köpte honom. Då åt han bl.a. havre, vetekli, betfor och lucern. Det spelade ingen roll om jag bytte hage, tvättade rent osv. Muggen försvann inte oavsett vad jag gjorde.. det var först när jag bytte foder och tog bort lucernen och veteklin som allt försvann.
När jag sen blev tipsad om att ge min häst vetekli igen (han var ganska tunn) ..så kom muggen tillbaka. Istället provade vi med bara lucern, likadant där, muggen kom tillbaka (?)
Så jag har helt enkelt fått skippa både vetekli och lucern helt, och han har aldrig haft mugg sen dess. Däremot har han ätit betfor hela tiden och det verkar gå bra.
Så precis som ja, du redan kommit fram till måste man nog pröva sig fram Jag har haft problem lääänge att hitta foder som passar min pålle och har prövat i princip allt. Nu efter nästan 2 år så har jag nog lyckats!
Med tanke på vad du skrivit låter det ju nästan som om det skulle vara något med proteinet.