Kan man vara sötare??

Gnist

Trådstartare
:love: :love: :love: :love: :love:
Mys_med_missen_3.jpg


Mys_med_missen_2.jpg


Mys_med_missen_1.jpg


Kunde inte motstå att knäppa några ( läs typ 45 :angel: ) bilder på Molly, valparna & Missen. Kan man ha det mysigare??
 
Sv: Kan man vara sötare??

Jag tänkte just det.. Om du var medveten att din hund fått en katt. men det var du visst. ;) :D

Bedårande söta! :love:
 
Sv: Kan man vara sötare??

åååhh dom är födda nu valparna!!! :love:
så söta. å så katten mitt i allting!
 
Sv: Kan man vara sötare??

Mmm, vad mysigt :) Det är alltid mysigt med hundar och katter som har mysigt ihop. Mycket mysigt blev det, men är det mysigt så är det :love:
 
Sv: Kan man vara sötare??

:rofl: Du ska inte ha en jämte :p

Men visst är det schysst att Molly låter Missen vara med och ligga och mysa i lådan med sina nyfödda valpar :love: :D
 
Sv: Kan man vara sötare??

Om jag skickar upp ett kuvert med stoppning i kanske du kan stoppa i en av de där små mörka figurerna och skicka till mig? :angel: :love:
 
Sv: Kan man vara sötare??

FLER BILDER!!!:bump: :bump: :bump:

Jag blir alldeles varm ihjärtat av att se dina små gryn...och så missen då också förstås!
 
Sv: Kan man vara sötare??

Jo, jag gillar mina djur och deras stabila menatlitet, samt flockkänslan de har :love:
 
Sv: Kan man vara sötare??

Hur många blev det? Gud så underbara!!!! Katten är ju helt underbara.... :love: :love: :love:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 466
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Fortfarande jätteung. Jag brukar rekommendera folk som är sugna på BC nr 2 i sitt lov att vänta tills den första tagit sitt VP, då har...
2 3
Svar
44
· Visningar
945
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 385
Senast: Troll
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
981
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp