Kan man se nåt av muskler och..

A

alfur

..exteriör på den här bilden?

Klicka på den så blir den stor.

Jag vet att jag och filten är lite i vägen:angel: . Tycker ni att han ser ut att gå i en ok form, eller är det rakt åt skogen?

Sv: Kan man se nåt av muskler och..

Nu känner jag mig nästan lite ignorerad.. Eller kommer sanningen svida för mkt?;)

Är ju ganska så svårt att bedömma då det är snett framifrån. Hade ju varit lättare med en helkroppsbild från sidan.

håller med MercedesBenx... och lite bättre ljus när man knäpper så är det mycket lättare att bedömma! :p

håller med dom andra. Otydlig bild. Men det var en söt pålle. Nästan lite lik min:love:

Anade att det skulle vara svårt att se. Men man kan ju alltid chansa.. Tyvärr har jag inte så många kort, eller rättare sagt jag har närmare en miljard, men inte i datorn. Kanske kan fixa framöver. Tack ändå!

Söt häst ser trevlig ut, som dom andra säger är bilden dock mörk men han ser fin ut! Inte lika rund om magen som min:crazy:

//loddie

Liknande trådar

Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
711
Senast: tara
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
713
Senast: Squie
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 710
Senast: Amha
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya glasögon och jag hittar i princip inga jag gillar så nu funderar jag på antingen sådana som bara har glas och...
2
Svar
22
· Visningar
1 278
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar