Kan man provrida en häst man aldrig har råd med?

Sv: Kan man provrida en häst man aldrig har råd med?

Att ens kunna komma på tanken att göra något dylikt är för mig HELT främmande! Så dumt att klockorna stannar! Om Du själv eller någon Du känner, har sådana planer, hoppas jag att denna tråd kommer att avskräcka Er isf!

Borde vara skottpengar på sådana personer! :mad:

Nej så gör man inte tycker jag. Vill du promt rida en häst du inte har råd med, fråga ägaren istället och betala i så fall för dig. Även om jag som ägare/säljare skulle bli fundersam.

Att vara ärlig vinner i längden!

Kl

MÅste få fråga anledningen? Vad är det för särskilt med hästen?

Helt ärligt så förstår jag inte vitsen med att provrida en häst om man till 100 % vet att man inte har råd att köpa den?

Liknande trådar

Hundträning Jag behöver alla råd hur jag ska hjälpa min hund som jag uppfostrat helt fel. Jag har gjort henne rädd och osäker. Vid hundmöten har jag...
Svar
7
· Visningar
835
Senast: Red_Chili
·
Hästvård Hej buke! Jag är här och läser ofta men har aldrig postat en tråd tidigare, men har ni hamnat i problem med stallägare och ber om ert...
Svar
13
· Visningar
1 210
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 772
Senast: morgaine
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
718
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka