Kan man klippa häst med en hårklippningsmaskin för folk?

Sv: Kan man klippa häst med en hårklippningsmaskin för folk?

Dom kostar nog iaf ett par tusen har jag för mig, finns klippmaskinner som är till för både hund och häst. Fast man brukar köpa olika skär för hunden å för hästen normalt sett.

Norrlänning skrev:

Faktiskt inte, för en sådan fick jag i alla hjärtans dag present av sambon :rofl:

Ja antingen det eller så tänkte han på sig själv :D :rofl:

ca 1300:- kostade min för några år sedan och den pallade med 178 cm Stor häst utan några större problem :) och jag använder den maskinen än.. Tror det var treans skär, mothårs han körde.

Liknande trådar

Hästvård Jag har fått lära mig att hästen ska vara ren och torr innan klippning, dvs. ren som duschad med schampo. Detta för att få en jämn och...
2
Svar
28
· Visningar
1 793
Senast: Ketrawzc
·
Trädgård & Växter Jag är väl medveten om att det inte finns någon regel direkt för hur ofta gräs ska klippas som så, men om man tänker att man den här...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 654
Senast: TeamLundVer
·
Hästvård Hejsan, Jag klippte min häst i september, ja brukar klippa henne och pälsen brukar inte växa super snabbt men nu har den verkligen inte...
Svar
1
· Visningar
669
Senast: Grazing
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
766
Senast: Tuvstarr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama