Kan man göra om en titanring

Mirre

Trådstartare
Har kvar min gamla förlovningsring från exet, men den används ju såklart inte och är dessutom för stor för mig (note to self, prova inte ut ringar när man är gravid och svullen :p )

Men istället för att ha den ligga och skräpa, så kanske man kunde göra nåt av den? Eller kan man rent av pantsätta den och få pengar istället? :p

Har kvar min gamla förlovningsring från exet, men den används ju såklart inte och är dessutom för stor för mig (note to self, prova inte ut ringar när man är gravid och svullen :p )

Men istället för att ha den ligga och skräpa, så kanske man kunde göra nåt av den? Eller kan man rent av pantsätta den och få pengar istället? :p

Tror inte du får mycket för en titanring faktiskt, men du kan ju kolla upp det iaf :)

Kanske lättare att sälja själv med annons(har noll koll men kanske tradera eller blocket) än om dom går att byta in på något sätt.
:) Gillar själv titan för det inte innehåller nickel.

Ett tips är att spara den och göra om den till ett fint smycke till ditt barn när han tar studenten, fyller 20 eller liknande. Jag gjorde om min och barnens pappas förlovningsring till sonen när han fyllde 20 och det var väldigt uppskattat just för att det var våran förlovningsring.

Kanske lättare att sälja själv med annons(hocksåar noll koll men kanske tradera eller blocket) än om dom går att byta in på något sätt.
:) Gillar själv titan för det inte innehåller nickel.
Jag också :)
Det är ju en fin ring men känns ju lite knas att använda en förlovningsring när man inte är förlovad.

@TinyWiny det var ju en bra ide förstås.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 045
Senast: Wingates
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 326
Senast: Enya
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 905
Senast: Nixehen
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 115
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 36.
  • Valet i USA
  • Secret Santa 2024